مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند تا حضور دروازه بان ملی پوش در این تیم را قطعی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمان مدیریت ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس و با توافقات انجام شده، مقرر شد تا علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان بماند و این اتفاق هم رخ داد و علی بیرو در تمرینات و بازی‌های دوستانه حضور یافت تا از قطعی شدن حضورش در لیگ نوزدهم خبر دهد، اما او دیشب (سه شنبه) در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی خبر داد که احتمال دارد از پرسپولیس برود.

او بیان کرد که اگر تیمی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار پیشنهاد می‌داد از پرسپولیس می‌رفت و ۷۰۰ هزار دلار از این مبلغ به پرسپولیس می‌رسید و در ادامه خاطرنشان کرد که درحال حاضر هم مسئولان یک تیم ایتالیایی با او صحبت کرده اند و اگر در این ۳ - ۴ روز اتفاقی رخ دهد، شاید به ایتالیا برود.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس شد


البته با انتخاب محمد حسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، او درصدد است تا بیرانوند را به طور قطعی در این تیم حفظ کند تا مشکلی بوجود نیاید. درحال حاضر به جز بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و امیرحسین بیات دیگر دروازه بانان تیم سرخپوش هستند.  

بیرانوند که گلر ملی پوش محسوب می‌شود، در سالیان گذشته عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشته است.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: هیئت مدیره پرسپولیس درباره استعفای عرب تصمیم می‌گیرد/ موظف هستیم خصوصی سازی سرخابی‌ها را انجام دهیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار