مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات مالی پرسپولیس را به حداقل می‌رسانیم و با اقتدار به جلو حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیسدرباره این که بعد از چند سال به خانه خود پرسپولیس بازگشته است، اظهار داشت: ظرف ۱۰ روز اخیر این اتفاق رخ داد و جلساتی را در این چند روز با سلطانی فر (وزیر ورزش) و داورزنی داشتم و آن‌ها تصمیم گرفتند که این اتفاق رخ دهد و امروز (سه‌شنبه) در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس شد


انصاری فرد درباره این که با وجود مشکلات مالی قبول کرده که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود، گفت: جلسه‌ای امروز با اعضای هیئت مدیره داشتم، خوشبختانه زحمات زیادی عرب و اعضای هیئت مدیره در زمینه مالی کشیدند. مشکلات مالی همواره در باشگاه پرسپولیس وجود داشته است و امیدوارم با تصمیمات هیئت مدیره به خصوص من به عنوان مجری سیاست گذاری‌ها بتوانیم مشکلات مالی باشگاه را به حداقل برسانیم و با اقتدار رو به جلو حرکت کنیم.

کسب ۳ جام مهمترین هدفمان در پرسپولیس است

مدیرعامل جدید پرسپولیس درباره مهمترین هدفش در باشگاه پرسپولیس چیست، بیان کرد: مهمترین هدفمان قهرمانی در هر سه  جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است. با پتانسیلی که بازیکنان، کادر فنی و اعضای هیئت مدیره دارند قهرمانی در ۳ جام امکان پذیر است.

هیچ اتفاقی برای پرسپولیس رخ نمی‌دهد

انصاری فرد درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و این که گفته می‌شود احتمال حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا به علت بدهی وجود دارد، گفت: بله موضوع بدهی در جلسه امروز هیئت مدیره مطرح شد و انشالله این موضوع را حل می‌کنیم و هیچ اتفاقی برای باشگاه پرسپولیس رخ نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: هیئت مدیره پرسپولیس درباره استعفای عرب تصمیم می‌گیرد/ موظف هستیم خصوصی سازی سرخابی‌ها را انجام دهیم


مشکلات مالی را در آینده ای نزدیک حل می کنیم 

او درباره این که در زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بود حامی مالی خوبی جذب کرده است و برنامه‌ای برای حل مشکلات مالی دارید، تصریح کرد: بله به طور مسلم این اتفاق رخ می‌دهد و با تصمیماتی که در هیئت مدیره گرفته شده و امروز هم بحث مالی در جلسه هیئت مدیره مطرح شد مشکل مالی خود را در آینده‌ای نزدیک حل می‌کنیم تا هیچ مشکلی برای ادامه فصل نداشته باشیم.

انصاری فرد درباره اینکه استعفایش از فوتسال ارتباطی به حضورش در پرسپولیس داشت، گفت: حاضرم قسم بخورم که استعفایم از فوتسال ارتباطی به این موضوع نداشت و انتخابم به عنوان یکی از کاندیدا‌های مدیرعاملی پرسپولیس از ۱۰ روز پیش رخ داد در حالی که من از ۱۵ تیرماه به تاج گفتم که اگر این اتفاقات رخ بدهد از سمتم در فوتسال استعفا می‌دهم. من اصلا به فکر باشگاه پرسپولیس نبودم و از ۱۰ روز قبل با من برای حضور در پرسپولیس صحبت شد و استعفایم در فوتسال ارتباطی به بازگشتم به پرپسولیس نداشت.

من به عنوان مجری مصوبات باشگاه پرسپولیس را اجرا می کنم 

مدیرعامل جدید پرسپولیس درباره اینکه حامی مالی تخصصی برای باشگاه در نظر می‌گیرد، گفت: طرحم این است که با اعضای هیئت مدیره مشورت و همفکری کنیم و در آنجا تصمیم گیری کنیم و من به عنوان مجری مصوبات را اجرا کنم. همه مسائلی که در باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد باید در هیئت مدیره بحث و تصمیم گیری شود و به همفکری کامل برسیم و من اجرایش کنم.

انصاری فرد درباره بدهی‌های باشگاه پرپسولیس گفت: ما در حال بررسی هستیم تا ببینیم میزان بدهی‌ها چقدر است و تعهداتی داریم که آن‌ها را یکی به یکی پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تغییرات مدیریتی ایجاد می‌کند یا نه! بیان کرد: اعضای هیئت مدیره ما تغییر نکرده است، اما در مورد تغییرات در ارگان باشگاه‌ها باید بنشینیم و تصمیم گیری کنیم. به هر حال تغییرات در باشگاه رخ می‌دهد.

انصاری فر در درباره رای سوپرجام بیان کرد: انشالله این موضوع را پیگیری می‌کنیم و به اطلاع عموم می‌رسانیم.


بیشتر بخوانید: بیوگرافی محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تهران


مدیرعامل جدید پرسپولیس درباره اینکه از پیشکسوتان در باشگاه استفاده می‌کند، گفت: من خودم از پیشکسوتان پرسپولیس هستم و به طور حتم آن‌ها را دعوت کرده و از آن‌ها در باشگاه استفاده می‌کنیم.

سعی می کنیم تغییرات آسیبی به تیم پرسپولیس نرساند

انصاری فرد درباره تغییرات متعدد مدیریت در باشگاه پرسپولیس و تعویض ۳ مدیرعامل در این باشگاه در یک سال اخیر گفت: به هر حال تغییرات رخ داده است و ما هم سعی می‌کنیم تغییرات در مدیریت به شاکله اصلی باشگاه و تیم آسیبی نرساند و با مقام بالاتر و اعضای هیئت مدیره تعامل می‌کنیم. ما دوست داریم آرامش در پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد. هر جا موفقیت بوده است به علت ثبات مدیریتی بوده است و ما هم با تمام توان خود کار می‌کنیم و امیدوارم این ثبات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار