برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان فارس با حضور استاندار در شهر جدید صدرا رسما آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استاندار فارس در مراسم آغاز ساخت مسکن‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن فارس در شهرک صدرا، گفت: در کشور ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ساخته خواهد شد که سهم فارس حدود ۳۵ هزار واحد است.

رحیمی با بیان این که این واحد‌ها در کلان شهرها، شهر‌های زیر ١٠٠ هزار نفر، شهر‌های جدید و شهر‌های زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت ساخته می‌شود، افزود: این واحد‌ها به افراد کم درآمد، خانه اولی‌ها و افرادی که ٥ سال در محل خدمت خود ساکن هستند تعلق می‌گیرد.

او ادامه داد: بانک مسکن برای هر واحد ٨٠ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است و مدت باز پرداخت آن با احتساب زمان ساخت ١٢ ساله خواهد بود.

استاندار فارس افزود: این واحد‌ها ٢ ساله ساخته می‌شود و در ساخت آن‌ها از تجارب پیمانکاران با تجریه و اهل فن استفاده می‌شود تا مسکن مناسب و در شان مردم ساخته و عرضه شود.

پس از پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت این واحدها، فراخوان ثبت نام و واگذاری آن‌ها منتشر می‌شود.
انتهای پیام/م

آغاز عملیات اجرایی برنامه اقدام ملی تولید مسکن در فارس

برچسب ها: هفته دولت ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
روند پیشرفت اداری کارها خیلی کنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
همین زمینهایی که در صدرا توسط تعاونیها واگذار شده و تفکیک شده وحتی بعضا خیابانهای انها هم زیر سازی شده را مجوز بدید مروم خودشون میسازن نمیخواد شما زحمت بکشید،مثل قصر سبز صدرا و۰۰۰
آخرین اخبار