اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا پیشنهاد الزام شهرداری به سامانه هوشمند و انتشار عمومی اطلاعات فضای سبز و درختان پایتخت را به تصویب رساندند.

الزام شهرداری به هوشمند سازی و انتشار عمومی اطلاعات فضای سبز پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تصویب طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه اطلاعاتی فضای سبز شهر تهران بررسی جزئیات این طرح در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و اعضا در بررسی جزئیات این طرح پیشنهاد‌های خود را اعلام کردند.

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران پیشنهاد خود را مبنی بر تغییر نام الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات فضای سبز و درختان شهر تهران را در صحن شورای شهر مطرح کرد.


بیشتر بخوانید؛ شهردار انتخاب معاونان زن را در اولویت جدی قرار دهد


عضو شورای شهر تهران در توضیح پیشنهاد خود گفت: با کلیات این طرح موافقم و به عقیده من محتوای طرح را باید در اختیار مدیریت شهری و نهاد‌های مردمی قرار دهیم و در این مسیر باید نظارت و هماهنگی‌های لازم لحاظ شود و عقیده من عنوان سامانه اطلاعات مکانی برای شهروندان ملموس نیست.

محمود میرلوحی دیگر عضو شورای شهر تهران در مخالفت با این پیشنهاد گفت: باید به این نکته توجه کنیم که موضوع انتشار عمومی اطلاعات نیست و این طرح اهداف ۳ گانه‌ای را دارد که شفافیت و کمک به تعیین وضعیت صورت‌های مالی از مهم‌ترین اهداف این طرح است که به عقیده من این عنوان پیشنهادی کفایت کننده اهداف مورد نظر نیست.

بهار آروین دیگر عضو شورای شهر تهران در موافقت با این پیشنهاد گفت: به عقیده من در عنوان پیشنهادی دو موضوع مورد نظر را به صورت تجمیعی قرار داده شود و تا عنوان الزام شهرداری به سامانه هوشمند و الزام شهرداری به انتشار عمومی اطلاعات فضای سبز و درختان شهر را در دست بگیرد.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان این پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران این پیشنهاد را در شورای شهر تهران به رای گذاشتند و اعضا با اکثریت آرا (۱۵ رای موافق از ۱۵ عضو حاضر) پیشنهاد تغییر عنوان این طرح به الزام شهرداری به سامانه هوشمند و انتشار عمومی اطلاعات فضای سبز و درختان شهر تهران را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار