امینی در جمع خبرنگاران مصوبات شورای شهر تهران را تشریح کرد.

پاینده/تشریح مصوبات شورای شهر تهران از زبان نایب رئیسبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران پس از یک صد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در توضیح مصوبات امروز این شورا (پنجم شهریور ماه) گفت: جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تهران در ساعت مقرر آغاز به کار کرد و در ابتدای این جلسه حجت نظری عضو شورای شهر تهران نطق پیش از دستور خود را قرائت کرد.
 
نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پس از نطق پیش از دستور نظری نوبت به تذکر اعضای شورا رسید که مسجد جامعی، سالاری، حبیب زاده و فخاری تذکرات خود را به شهرداری تهران و معاونت‌های مربوطه قرائت کردند.
 
امینی بیان کرد: پس از قرائت تذکر اعضا وارد نخستین دستور جلسه امروز شورا که انتخاب روسای کمیسیون‌های تخصصی بود شدیم و اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا تثبیت روسای کمیسیون‌های تخصصی برای یکسال دیگر رای دادند.
 
او ادامه داد: دستور دوم شورای شهر تهران بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه اطلاعاتی فضای قبل شهر تهران بود که کلیات آن ابتدا از سوی صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون تخصصی تشریح و قرائت شد و سپس کلیات آن در صحن شورای شهر تهران به رای گذاشته شد که اعضای این شورا با ۱۶ رای موافق کلیات آن را به تصویب رساندند.
 
نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: در ادامه بررسی پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران برای اضافه شدن به این طرح مطرح شد و اعضای شورای شهر تهران در بررسی جزئیات این طرح پیشنهاد‌های خود را به تصویب رساندند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
خب مصوبات!!!!!!شون چی بود؟؟؟!!!!!لابداسم یه خیابون دیگه روعوض کنن!!!!
آخرین اخبار