با شروع اجرا نمایش افسانه ماردوش در مشهد شاهد استقبال عمومی از این نمایش تاریخی در گروه کودک و نوجوان بوده ایم.

باز آفرینی فرهنگ غنی ایرانی برای کودکان و نو جوانان

سعید عسگری سرپرست این نمایش در خصوص استقبال عمومی در این حوزه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: این نمایش به منظور شناخت فرهنگ غنی و شناخت اسطوره های ایرانی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده بود که با استقبال این گروه سنی و حتی خانواده ها قرار گرفت .

او تصریح کرد: برای جایگزین کردن شخصیت های کارتونی که در جامعه فراگیر شده است تصمیم به بازآفرینی اسطوره های ملی خود داشتیم و با حمایت گروه های شاهنامه خوانی توانستیم خروجی خوبی به دست بیاوریم .
 
سرپرست این نمایش گفت: با حمایت های کانون پرورشی فکری کودکان و گروه خوب و مجرب توانستیم یک نمایش قابل قبول و فرهنگساز را ارائه بدهیم.

عسگری افزود: ما در کار تئاتر با محدودیت هایی مواجه هستیم که نیاز به حمایت و کمک همه دستگاه ها هم برای هرچه بهتر شدن کیفیت مکان اجراها، سالن های بیشتر و تبلیغات کافی برای حمایت ازنمایش ها داریم .

او تصریح کرد: توجه به مشکلات هنرمندان و حمایت همه جانبه از آن ها میتواند کمک شایانی به بالا بردن سطح تئاتر در استان داشته باشد.

همچنین این نمایش تا قبل از شروع جشنواره کودک و نوجوان همدان به اجرا های خود ادامه می دهد.
 
این روزها شاهد اجراهای خوب و قوی در عرصه تئاتر در مشهد هستیم که در این بین نمایش افسانه ماردوش که نمایشی تاریخی در حوزه کودک و نوجوان بوده است با استقبال عمومی خوبی مواجه شده است.
 
انتهای پیام //م.ی


استقبال عمومی از نمایش تاریخی ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.