"درخت سخنگو" نام تئاتری است که این روز‌ها توسط کارگردان جوان مشهدی درحال طی کردن مقدماتش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رسول مجرد کاهانی کارگردان تئاتر "درخت سخنگو" که درحال آماده سازی مراحل نمایش این تئاتر است، گفت: من به عنوان یک کارگردان اجتماعی سعی دارم در آثار خود به هنجار‌های موجود اجتماعی بپردازم و با کشف موضوعات این هنجار‌ها در قالب نمایش تئاتر به استحکام خانواده‌ها بپردازم.

وی افزود: نمایش یک تئاتر هدفمند می‌تواند به خنثی کردن رفتار‌های نادرست زوج‌های جوان کمک کند تا از طلاق‌های عاطفی جلوگیری شود.

کاهانی با اشاره به موضوع این تئاتر ادامه داد: درخت سخنگو در حقیقت ماجرای زندگی یک زوج جوان و شاغل است که در جریان مسائل اجتماعی، کاری و عاطفی دچار فاصله‌ای می‌شوند که به سمت طلاق عاطفی می‌رود که در شب‌های اجرای این نمایش، علاقمندان می‌توانند به نتیجه این اثر برسند.

رامین رمضانی نویسنده تئاتر درخت سخنگو با بیان اینکه اجرای نمایش در سالن‌های تئاتر مشهد دچار کمبود‌هایی است، گفت: مشکلات مالی که امروزه دامن خانواده‌های ایرانی را گرفته، مانع اصلی استقبال نشدن یک تئاتر موثر از طرف خانواده هاست، هر تئاتری زمانی موفق است که بتواند نگاه مردم را جذب کند.

وی محتوای متن این اثر را در ایجاد تغییر زوج‌های جوان برای داشتن یک زندگی مفید، اثربخش دانست و افزود: نمایشنامه درخت سخنگو برگرفته از داستان اسکندر در شاهنامه بوده و با هدف ایجاد تغییر در رفتار‌های غلط زوج‌های جوان، دور شدن از تعصبات مختلفی که مانع ایجاد تفاهم می‌شود و قضاوت نکردن مردم در موقعیت‌های گوناگون نوشته شده است.

رمضانی بیان کرد: با پرهیز از تعصبات شدید در خانواده‌ها می‌توانیم زودتر به تغییر برسیم و با این تغییر از طلاق جلوگیری کنیم.

انتهای پیام//ز.‌ی


درخت سخنگو به روی صحنه تئاتر مشهد می‌رود

برچسب ها: تئاتر ، عکس تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.