مدیرکل دفتر مطالعات طرح‌های فنی و شهری شهرداری مشهد از نهایی شدن مکان‌گزینی پردیس جدید تئاتر مشهد خبر داد.

چند قدم تا نهایی شدن مکان گزینی پردیس مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ساسان نورین مقدم مدیرکل دفتر مطالعات طرح‌های فنی و شهری شهرداری مشهد گفت : مکان‌گزینی پردیس تئاتر مشهد پیش از این در طرح جامع انجام شده و براساس مقیاس فرهنگی شهری این مهم توسط مشاور جانمایی شده بود و بیش از ۳۰ نقطه در طرح جامع با لایحه‌های مختلف پیش‌بینی و پیشنهاد شد.

مدیرکل دفتر مطالعات طرح‌های فنی و شهری شهرداری مشهد افزود: مجموع موارد بررسی شد و در نهایت به ۸ نقطه رسیدیم در این موارد توجه به موضوعاتی، چون دسترسی به فضا‌های عمومی شهری، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، فضا‌های جنبی معین و ... مورد تاکید بود. در نهایت نیز یک مکان انتخاب و به تایید شورای شهر و مدیریت شهری رسید و به عنوان نقطه آغازین انتخاب شد.

نورین مقدم با اشاره به فرآیند انتخاب مشاوران طرح تصریح کرد: به سراغ مجموعه مهندسانی که در این حوزه کار کردند، رفتیم و در ابتدا لیستی بالغ بر 50 طراح ارائه شد و سپس اتاق فکر تشکیل و به لیست 16 نفره از طراحان مقیاس ملی و سپس به لیست 5 نفره و در نهایت به لیست 3نفره دست یافتیم. پروسه انتخاب به صورت فشرده و در 45 روز انجام شد و امروز شاهد نمایش سه اثر از طراحان برتر هستیم.

 

انتهای پیام//ع.م

مکان‌گزینی پردیس تئاتر مشهد در حال نهایی شدن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.