امام جمعه دیشموک در خصوص پخش یک کلیپ و کذب بودن آن توضیح داد و گفت: شاکی فرد مغرض و عامل این اقدام می‌شوم.

توضیحات امام جمعه دیشموک در مورد یک کلیپ/شاکی فرد مغرض می‌شوم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند،امام جمعه دیشموک با اشاره به پخش کلیپی علیه او در فضای مجازی توسط فردی مغرض گفت: علیه این اقدام مغرضانه و کذب محض و فردی که از اصل بانی چنین کاری بوده شکایت خواهم کرد.

راوند به ریشه قضیه و چرایی آن اشاره کرد و گفت: چند وقت پیش به همراه مدیرکل کمیته امداد استان و پزشکانی که از یاسوج جهت معاینه مردم مناطق محروم آمده بودند به منطقه آجم و پاتاوه آجم و رودریش رفتیم و بسته‌های غذایی توزیع شد.

او با بیان اینکه این بسته‌های غذایی در نهایت احترام بین مردم توزیع شده افزود: مردم هم این بسته‌ها را تحویل گرفتند و کسی هم بسته‌ها را پس نداد.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه فردی به دروغ و مغرضانه گفته که امام جمعه دیشموک بسته‌های غذایی را سر جاده گذاشته تصریح کرد: اولا بنده در هنگام توزیع بسته‌های غذایی در آن منطقه حضور نداشتم و برای سخنرانی جایی دیگر رفتم و دوم اینکه که کارکنان خدوم کمیته امداد با نهایت احترام بسته‌ها را بین مردم توزیع کرده‌اند و این شانتاژ تنها توسط فردی مغرض صورت گرفته است.

او با بیان این که فرد مغرض خود اقدام به تهیه کلیپی کرده و برای برخی رسانه‌ها فرستاده افزود: این فرد مغرض حتی اجازه نداده که پزشکان اعزامی مردم را معاینه کنند و با زدن قفل بر روی درب خانه بهداشت مانع از انجام این خدمت شده است.

راوند با بیان اینکه مراتب به رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه گزارش شده ادامه داد: رسانه‌ها در چنین وضعیتی باید صحت و سقم قضیه را سؤال کرده و گرفتار جوسازی افراد مغرض نشوند.

امام جمعه دیشموک وظیفه مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی را خدمت بی‌منت به مردم دانست و گفت: مردم منطقه دیشموک و روستا‌های آن مستحق بیشترین و بهترین خدمات از سوی نظام هستند چرا که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و شهدای گران قدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و حقشان بیشتر از این‌هاست.

راوند افزود: در این بین برخی به دنبال تخطئه خدمات نظام هستند و مغرضانه اقداماتی انجام می‌دهند تا با سیاه‌نمایی خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند در حالی که مردم آگاه هستند و اجازه غرض‌ورزی به چنین افرادی نمی‌دهند.

او با بیان اینکه مسؤولان هم نباید در حق مردم کوتاهی کنند یادآور شد: هم اکنون بسیاری از مناطق روستایی دیشموک یا جاده ندارند و یا به گونه‌ای نیست که بتوان نام آن را جاده گذاشت و باید مسئولان به خصوص استاندار فکری به حال این روستا‌ها و مردم کنند.

انتهای پیام/پ

توضیحات امام جمعه دیشموک در مورد یک کلیپ

برچسب ها: نمازجمعه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.