یادواره ۳۱ شهید والامقام بخش دیشموک برگزار شد.

برگزاری یادواره ۳۱ شهید والامقام بخش دیشموکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  یادواره ۳۱ شهید والا مقام بخش دیشموک در حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) با حضور مهمانان شهرستانی و استانی برگزار شد.

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان گفت:یادواره ۲۹ شهید بخش دیشموک و دو شهید گمنام به صورت پرشور با حضور مردم شهر دیشموک برگزار گردید.

وی افزود: برای اینکه راه شهدا را در بین جوانان زنده و برای آنان الگوسازی شود در هر محله‌ای که یک شهید وجود داشته باشد با همکاری بنیاد شهید یادواره و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنیم.

خرمدل در خصوص انقلاب اسلامی گفت: فرق انقلاب ما با سایر حکومت‌ها وجود شهیدانی است که مثل سایر کشته‌های کشور‌های دیگر نیست که سالی یک بار برای آنان تجلیل شود بلکه در هر روزی از سال و در هر محله‌ای برای شهدا یادواره و مراسم تجلیل برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: شهدای ما در دنیا بی نظیر هستند و با برگزاری این یادواره‌ها می‌خواهیم به فرزندان مان ثابت کنیم که شهدا چه کسانی بودند و برای اعتلای نظام، انقلاب و دین اسلام جانفشانی کردند و همه ما هم باید این راه را ادامه دهیم.

گفتنی است سردار حمید خرمدل در سفر یک روزه به بخش دیشموک از یادمان شهدای گمنام، مصلی نماز جمعه بازدید و با امام جمعه شهر دیشموک دیدار داشت.

همچنین در این یادواره کتاب فرشتگان خاکی به نویسندگی وحید برومند در رابطه با ۴ شهید گرانقدر بخش دیشموک به عموم شرکت کنندگان معرفی و مردم ولایت مدار شهر دیشموک در فراق شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

انتهای پیام/غ

تجلیل از شهدای دیشموک

برچسب ها: شهادت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.