استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مطالبه به‌حق مردم دهستان محروم زیلایی گفت: پروژه گازرسانی به این دهستان پایان مهرماه امسال کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم دهستان زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد گفت: گازرسانی به دهستان زیلایی از طریق استان چهارمحال و بختیاری به روستای سرقلعه پایان مهرماه امسال کلنگ زنی می‌شود تا پایانی بر انتظار ۴۰ ساله مردم این دیار باشد.

وی مهمترین درخواست مردم دهستان زیلایی از مسئولان را آغاز عملیات اجرایی گازرسانی عنوان کرد و افزود: بهره مندی از اینترنت پرسرعت نیز از خواسته‌های اهالی این منطقه بوده که باید تا سفر بعدی مسئولان این مهم نیز عملیاتی شود.

کلانتری با اشاره به سفر‌های مسئولان سابق کهگیلویه و بویراحمد به دهستان زیلایی ادامه داد: تمامی مصوبات سفر‌های گذشته از جمله سفر علی محمد احمدی استاندار سابق به زیلایی از صفر تا ۱۰۰ باید اجرایی شود و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مصوبات سفر‌های مسئولان گذشته برخی اجرایی شده و بخشی مانده که باید پیگیری شود که البته بند بند مصوبات باید اجرایی شود و خود را در این زمینه موظف می‌دانم.

کلانتری خدمات رسانی به مناطق محروم از جمله زیلایی و دیشموک را جزو ضرورت‌ها دانست و گفت: در پیش گاه خداوند باید جوابگو باشیم، زیرا مناطق و افرادی که شرایط زندگی سخت‌تری دارند در زمینه خدمات رسانی در اولویت هستند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خود را فرزند زیلایی می‌دانند پس زیلایی کس دار است، گفت: مردم این استان دارای ۳ نماینده خوب در مجلس بوده که ارتباط خوبی با دولت دارند و بیان خدمات دولت در زیلایی توسط زارعی قابل تقدیر است.
کلانتری با اشاره به توقیف نفت کش ایرانی توسط انگلیس ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند دزدی دریایی انگلیسی‌ها بی پاسخ نمی‌ماند و دیدیم فرزندان شایسته انقلاب مقتدرانه پاسخ دادند و کشتی خلاف کار انگلیس را با قدرت به ساحل هدایت کردند.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با تمام مشکلات در اوج اقتدار و عزت است، گفت: ایران تنها کشوری بوده که مقتدرانه در مقابل زورگویی‌های آمریکا و دوستانش می‌ایستد و مقام معظم رهبری برخلاف دیگر رهبران دنیا مقتدرانه حرف می‌زند.

کلانتری افزود: خدمات رسانی به دهستان زیلایی به دلیل خشن بودن وضعیت جغرافیایی و سخت گذر بودن سخت بوده، ولی این دلیلی برای کوتاهی مسئولان نیست بلکه موظف هستیم برای رفع محرومیت‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/ط

گاز رسانی به محروم ترین روستای 

برچسب ها: استانداری ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.