مرکل: تاریخ دقیق سفر ترامپ به آلمان مشخص نیست

صدراعظم آلمان در یک نشست خبری در حاشیه اجلاس گروه ۷ گفت هنوز تاریخ دقیق سفر ترامپ به آلمان مشخص نشده است.

مرکل: تاریخ دقیق سفر ترامپ به آلمان مشخص نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی فونیکس آلمان، آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور در نشست خبری خود در حاشیه سومین روز برگزاری نشست سران گروه ۷ در شهر بیاریتس فرانسه گفت هنوز تاریخ دقیق سفر ترامپ به آلمان مشخص نشده است.

آنگلا مرکل گفت: «ما هیچ تاریخ دقیقی برای انجام این سفر نداریم.»

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در دیدار با صدر اعظم آلمان در حاشیه نشست جی ۷ از سفر قریب الوقوع خود به آلمان خبر داده بود.

سران گروه هفت شامل «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن، «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس و «جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا در این نشست حضور یافتند. نمایندگانی از اتحادیه اروپا و سازمان‌های مهم بین المللی مانند سازمان ملل متحد، صندوق بین المللی پول و سازمان تجارت جهانی نیز در آن شرکت داشتند.

روزنامه تلگراف پیش از این نوشته بود از آنجا که سران هفت اقتصاد بزرگ دنیا بر سر همه چیز از برکسیت گرفته تا تجارت، تغییرات جوی، نحوه تعامل با چین، ایران و روسیه اختلاف دارند بعید است اجلاس گروه ۷ در سال جاری بتواند با صدور بیانیه مشترک به کار خود پایان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار