ترامپ: پیشنهاد استفاده از بمب اتم برای مقابله با توفان کار رسانه‌های جعلی است!

رئیس‌جمهور آمریکا انتشار خبری درباره پیشنهاد او برای استفاده از بمب اتم به منظور جلوگیری از رسیدن توفان به سواحل این کشور را کار «رسانه‌های جعلی» دانست.

ترامپ: استفاده از بمب اتم برای مقابله با توفان مضحک است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری انتشار خبری درباره پیشنهاد او برای استفاده از بمب اتمی به منظور جلوگیری از رسیدن توفان به سواحل این کشور را تکذیب کرد.

ترامپ در این پیام نوشت: داستان آکسیوس درباره اینکه رئیس جمهور ترامپ (می خواهد) توفان‌های سهمگین را با تسلیحات هسته‌ای پیش از رسیدن آن‌ها به سواحل (ما) منفجره کند، مضحک است. من هیچوقت این را نگفتم. (این) فقط اخبار جعلی بیشتر (است)!

پایگاه اینترنتی آکسیوس امروز دوشنبه در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چندین مرتبه با مقامات امنیت ملی در مورد احتمال استفاده از بمب‌های هسته‌ای برای جلوگیری از ورود توفان به آمریکا گفت‌وگو کرده است. ترامپ این اظهارات را در نشست توجیهی برای مقابله با توفان در کاخ سفید مطرح کرده است.

این نخستین بار نیست که ترامپ پیشنهاد استفاده از بمب هسته‌ای برای مقابله با یک معضل را مطرح می‌کند. او پیشتر در اظهاراتی غیرمستقیم گفته بود می‌تواند در عرض ۱۰ روز به جنگ در افغانستان که حدود ۱۸ سال است که ادامه دارد، پایان دهد، ولی نمی‌خواهد ۱۰ میلیون نفر را به قتل برساند.

ترامپ همچنین در توئیت دیگری و برغم تشدید تنش‌های تجاری با چین نوشت: احترام بسیار برای این واقعیت که رئیس جمهور شی (جین پینگ) و نمایندگان او خواهان حل و فصل آرام هستند قائلم. (من) بسیار تحت تاثیر این موضوع، که آن‌ها تمایل به شروع و بیان واقعیت‌ها به طور بسیار دقیقی دارند، قرار گرفتم. به همین علت است که او رهبری بزرگ و نماینده یک کشور بزرگ است. مذاکرات ادامه دارد!

معاون نخست وزیر چین امروز دوشنبه اعلام کرد پکن به شدت با تشدید جنگ تجاری با واشنگتن مخالف است و آماده ادامه مذاکرات با آمریکا جهت غلبه بر اختلافات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار