نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سبب نگرانی از واکنش احتمالی حزب‌الله لبنان به تجاوزات این رژیم، از وزیر خارجه آمریکا خواست به بیروت هشدار بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون المیادین، منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر نگرانی از واکنش احتمالی حزب الله لبنان در پی تجاوزهای هوایی اخیر به خاک این کشور از مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا خواست هشدار شدید اللحنی به دولت لبنان بدهد.

در همین حال مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که واشنگتن از حق این رژیم در دفاع از خود در قبال تهدیدات حمایت می‌کند.

منابع خبری همچنین از پرواز یک هواپیمای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق کوهستانی مشترک با لبنان مابین مناطق عکار و الهرمل خبر دادند.

در همین حال شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی شمار سامانه‌های ضد موشکی گنبد آهنین را در منطقه‌ای از شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزایش داده است.

صبح روز دوشنبه ۳ حمله به مناطقی در شرق لبنان و در نزدیکی مرز این کشور با سوریه انجام شد. بنا بر گزارش رسانه‌ها، پهپاد‌های رژیم صهیونیستی در این حملات یکی از مقر‌های گروه جبهه خلق برای آزادی فلسطین را در منطقه بقاع در منطقه قوسایا لبنان بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی در حالی دست به این حملات زد که روز یکشنبه ساعاتی پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه، مبارزان حزب الله لبنان از سرنگونی ۲ پهپاد جاسوسی این رژیم در جنوب بیروت خبر دادند. بنا بر بیانیه حزب‌الله این پهپادها حامل مواد منفجره بودند و به قصد ترور اعضای حزب‌الله روانه بیروت شدند. (اینجا)

آنچه بیش از همه پاسخ انتقامی نیروهای مقاومت به تحرکات ماجراجویانه اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه، لبنان، و عراق را جدی کرده، سخنرانی شامگاه یکشنبه سید حسن نصرالله است. نصرالله در این سخنرانی تأکید کرد که دوران تجاوز پرنده‌های رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان به سر آمده و از این پس حزب‌الله هر هواپیما و پهپاد متجاوز را سرنگون خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
مرگ یکبارشیون یکبارجنگ ندیدم مثه خودمون باعراق لبنان بزن اسرایل روباخاک یکسان کن چرابهش اجازه تجاوزوتجدیدقوامیدی بزن اگه میزنی فاتحشوبخون دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
من با جنگ مخالفم چون وقتی درگیری بوجود بیاد فقط مردم عادی از بین میروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بابا بزنید دیگه این صهیونیست ها رو با خاک یکسان بشن. میزنه بعد میره پشت باباش میگه به اینا یک هشدار بده. یکی نیست به این جهودا بگه شما که اینقدر از مرگ میترسین و حاضرید یک سربازتون رو با کلی اسیر معاوضه کنید حتی با استخوان های سربازاتون حالا هی سیخ میزنید و فرار میکنید باید یه روزی مجازات بشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سید دمت گرم زنده باشی . خدا خیرتون بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
العان دیگه کم کم موقعش شده که کللک این صهیونیستهاکنده بشه
آزادی قدس نزدیکه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
خب نتانيابويِ خاک بر سر، نمیشه که هرغلطی بکنی و بری پشت بابات قایم شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
آزادی قدس نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
یکی نیست بگه آخه....، شما که دل و جرات ندارید و اینقدر از این حملات میترسید مجبورید کاری کنید که بعد به غلط کردن بیفتید و به این و اون التماس کنید !! یعنی انتظار داشتید که شما حمله کنید و... ولی طرف مقابلتون هیچ واکنشی نشون نده و بیاد دستتونم ببوسه !!
United States of America
hamed
۱۰:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
حزب الله بزن که ما پشتت هستیم
Germany
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
درود بر حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
آیا وقت آن نرسیده؟ که: کشورهای محور مقاومت مرزهای فیزیکی بین خود را بصورت مفروض نادیده بگیرند و با اتحاد همدیگر بدون مرز عمل کنند؟؟ یعنی: لبنان+سوریه+عراق+ فلسطین اشغالی(نوارغزه) از تمام نقاط صفر مرزی مشترک با فلسطین اشغالی تمام راکتها و موشکهای میان برد و بالستیک و....را بسوی دشمن مشترک نشانه بروند؟(اسرائیل و مواضع حساس و مهم و حیاتی صهیونیستها) را بصورت یک فرماندهی منسجم و مشترک در یک خط حمله و خاکریزهای جدا ولی مشترک و واحد همزمان با فرماندهی یکپارچه بطرف دشمن مشترک در یک روز و یکساعت حمله ای حساب شده و برنامه ریزی شده را آغاز کنند؟ تا سخن سید عزیز عرب شیخ حسن نصرالله محقق شود که فرموده بودند:" در حمله بعدی به اسرائیل صهیونیستها به عصر حجر برخواهند گشت؟." و این شیخ عزیز و مکرم دنیای عرب در بیت المقدس نماز جماعت بر پا کند؟ به امید اتحاد خاکریز کشورهای محور مقاومت در حمله ای مشترک بسوی نقاط مشترک از مرزهای صفر جدا از هم ولی یکپارچه با هم.......................
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۰۹:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
لبنان بایداسرائیل موشک باران کنه تابفهمه بازی کردن بادم شیرعواقب خطرناکی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بزنید اسرائیل را نابود کنید، زودتر هم نابود بشه عیب نداره
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۹:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
نتانیاهوهمیشه دست به دامن امریکابود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
حزب الله بزن که امریکا هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه فقط بیانیه و هشدار هست نترس بزن
چشم در برابر چشم شعار خود این غربی ها

اگه نزنی دوباره جسورتر شده اقدام محکمی میکنند
زمان بزن و در رو گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بهتره بره شنا کردن ياد بگيره جاي درخواست کمک از اين و آن
آخرین اخبار