هواشناسی بوشهر از تداوم گرما و بالا بودن شرجی هوا در بیشتر نقاط استان در روز‌های آینده خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان دهنده تداوم گرما و بالا بودن رطوبت و شرجی هوا در بیشتر نقاط استان تا روز‌های آینده است، بنابراین پیش بینی می‌شود در این مدت، وزش ملایم باد، غبار محلی و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در استان باشد.

زهرا راستگو افزود: همچنین پیش بینی می‌شود در دو روز آینده در گرم‌ترین ساعات روز، دمای هوا در حدود یک تا دو درجه افزایش یابد.

او ادامه داد: همچنین در برخی ساعات روز به ویژه در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب، احتمال افزایش ابر احتمال تشکیل توده‌های جوی ناپایدار همرفتی در ارتفاعات شرقی استان وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تا پیش از ظهر فردا، جهت وزش باد متغیر بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در برخی ساعات تا ۳۶ کیلومتر در ساعت  خواهد بود و ارتفاع موج دریا نیز۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت ۰۴:۵۰ بامداد، جزر اول ساعت ۱۲:۵۸، مد دوم ساعت ۱۹:۰۳ و جزر دوم ساعت ۲۱:۰۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.