مهم‌ترین حوادث امروز ۴ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروزدوشنبه ۴ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بابلسر

 

سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود:در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

او از توقیف ۱۱۲ خودرو و ۸۸ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۲۴ فقره سرقت شامل سرقت خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، مغازه، منزل، اموال داخل خودرو و سرقت معابر و اماکن خصوصی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی گفت: در این طرح از ۴۴ واحد صنفی بازدید شد، که به ۳۸ صنف تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۶ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط و قوانین صنفی و انتظامی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد.
 

دستگیری ۲ سارق منزل با ۵ فقره سرقت در میاندورود


سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران کلانتری مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق درحین سرقت منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.