ملی پوش کاراته کشورمان گفت: با توجه به موفقیت‌های اخیر کاراته کا‌ها در مسابقات مختلف جهانی، مسئولان از این رشته ورزشی انتظار کسب مدال دارند.

عسگری: مسئولان انتظار کسب مدال از کاراته دارند/ کاراته ایران در جهان صاحب سبک است

بهمن عسگری ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چند مسابقه برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو داریم و این شانس برای ما هست که خودمان را در بالای رنکینگ قرار دهیم. خدا را شکر بچه‌هاموقعیت‌های خوبی در مسابقات کسب کرده‌اند و انشاالله در مسابقات پیش رو باز به موفقیت‌های بیشتر برسیم و برای کشور عزیزمان مدال آوری می‌کنیم. مسئولان از ما انتظار دارند، چون کاراته ایران در دنیا صاحب سبک است.

انشاالله بودجه بهتری به کاراته بدهند

او تصریح کرد: شرایط ورزشگاه انقلاب خوب است و ما امکانات رفاهی خوبی در اختیار داریم. امیدوارم وضعیت حقوق‌ ما رفته رفته بهتر شود و بودجه بهتری به کاراته بدهند.

عسگری افزود: در المپیک ۲۰۲۰ کاراته به صورت آزمایشی وارد شده است به همین دلیل تمامی کاراته کاها از سراسر دنیا تمام تلاششان را می‌کنند که این سهمیه را کسب کنند و من نیز تمام تلاشم را در این خصوص می‌کنم.


بیشتر بخوانید: رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است


ملی پوش کاراته کشورمان اظهار داشت: حدود یک ماه پیش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته المپیک سر تمرین ما آمدند و صحبت‌هایی هم کردند و از ملی پوشان قول کسب مدال گرفتند، اما وقت نشد که ما حرف دلمان را به آن‌ها بزنیم و فقط سرمربی تیم ملی بانوان و آقایان صحبت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.