معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در راه کسب سهمیه کاراته را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: کاراته در المپیک سبد مدالی را پررنگ تر و قشنگ تر می کند. وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک، کاراته را در راه کسب سهمیه المپیک تنها نخواهد گذاشت و تا این فدراسیون تیم قدرتمندی را سازماندهی کرده و راهی المپیک کند.

وی با اشاره به لغو برخی اعزام ها گفت: در سال ۹۵ و ۹۶ فدراسیون کاراته اعزام های متعددی داشته اما در سال ۹۷ و ۹۸ به فدراسیون ها اعلام شده با توجه به کاهش منابع و بالارفتن قیمت ارز برنامه های خود را اولویت بندی کنند. این اولویت بندی نه تنها در کاراته بلکه در تمام رشته ها اجرا شده است.

داوررنی ادامه داد: فدراسیون کاراته با تامین اسپانسر و منابع مالی می تواند اعزام های خوبی در آینده داشته باشد.

معاون قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در کشور سالنها و ظرفیت های خوبی داریم که بخشی در اختیار وزارت ورزش و جوانان و بخشی در اختیار سایر ارگان هاست.

داورزنی افزود: با ثبات ایجاد شده در کاراته و برنامه ریزی بلندمدت و استراتژی مشخص می تواند منابع مالی اش را تامین کند و با همدلی و مشارکت استانها از ظرفیت های کشور درست استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید:

داورزنی: باید به ماجرای بازی فینال جام حذفی ورود می‌کردیم

واکنش داورزنی به استعفای رئیس هیات مدیره استقلال

داورزنی: امروز گزارش بررسی‌های اهواز را اعلام می‌کنیم/ با رئیس کمیته انضباطی و اخلاق همه جوانب را در نظر می‌گیریم/ از تمام مردم عذر خواهی می‌کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار