مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در ۵ ماه گذشته با اجرای  ۱۱۲ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۲۴ کیلو و ۹۷۳ گرم مواد مخدر کشف شد.

سردار حاجیان افزود: همچنین در این طرح ها هزار و ۵۳ سارق، فروشنده مواد مخدر، نگهدارنده، قاچاقچی، معتاد متجاهر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: کشف ۲۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق از دیگر توفیقات پلیس در اجرای این طرح‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: کشف ۱۱ موتور سیکلت، ۵ خودرو، ۳ دوچرخه، ۴ گوشی تلفن همراه، ۲ هزار عدد قطعات گوشی تلفن همراه سرقتی و همچنین کشف اموالی از قبیل طلا، موتور آب، فلش مموری، آلات و ادوات سرقت از دیگر توفیقات پلیس بوده است.

سردار حاجیان افزود: به منظور مقابله با سرقت نیز ۱۲۲ واحد صنفی ضایعاتی غیرمجاز متخلف پلمب و با ۲۹ خودرو دارای شیشه دودی خارج از ضوابط برخورد شد.

*کامیون حامل ۱۰۲ کیلو تریاک با همکاری پلیس قزوین در یزد توقیف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس قزوین مشخص شد یکی از عوامل فعال در تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه کامیون از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی کشور را دارد.

سردار حاجیان افزود: پس از تکمیل اطلاعات در این خصوص بلافاصله پس از انجام هماهنگی‌ها لازم اطلاعات در اختیار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد قرار گرفت.

رئیس پلیس استان افزود: با انجام اقدامات فنی و مراقبتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد سرانجام کامیون مورد نظر در محور‌های مواصلاتی شهرستان مهریز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی متوقف شد.

سردار حاجیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی ۱۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

* مسافر حامل هروئین در قزوین گرفتار شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: عوامل واحد گشت این پلیس حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ خدائی افزود: ماموران در بازرسی از وسایل همراه یکی از مسافران این خودرو، یک کیلو گرم هروئین کشف کردند.

او گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

*کشف سوخت قاچاق در تاکستان 

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران از حمل مقادیری سوخت قاچاق با یک دستگاه ایسوزو مطلع شدند و آن را در روستای کهک شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی ماموران از کامیون ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع مجاز به ارزش ۱۰۸ میلیون ریال کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان، یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی روانه محاکم قضایی شد.

سرهنگ عزیزی از مردم خواست موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

*تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید در قزوین یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت:  بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین - زنجان ، راننده خودروی پراید در دم فوت کرد.

سرهنگ بیگلری افزود: راننده و یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: بنا بر اعلام کارشناسان علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.