سرپرست پلیس فتا قزوین درباره ثبت نام اینترنتی زائرین اربعین حسینی هشدار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ‌دوم محمدعلی فرهودی سرپرست پلیس فتا قزوین گفت: با توجه به توافق به عمل آمده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق درباره حذف روادید در تردد بین دو کشور و همچنین اعلام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در خصوص الزام ثبت نام در سامانه سماح و دریافت وجه به عنوان خدمات درمانی و بیمه‌ای به صورت صفحه پرداخت اینترنتی ضروری است.

سرهنگ‌دوم فرهودی افزود: مجرمان سایبری با توجه به فرا رسیدن موعد ثبت نام در اول شهریور ۱۳۹۸، با تبلیغات کاذب در شبکه‌های اجتماعی و یا به صورت ارسال پیامک، کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهند و با عناوین مختلف آن‌ها را به صفحات اینترنتی طراحی شده "فیشینگ" هدایت می‌کنند، که در نهایت منجر به برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص می‌شود.

سرهنگ فرهودی در توصیه به شهروندان گفت: شهروندان برای ثبت نام و شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) فقط به سامانه اعلام شده از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) به نشانی www.samah.haj.ir مراجعه و از اعتماد به سایر تبلیغات در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بی‌نام و نشان خودداری کنند.

سرپرست پلیس فتا قزوین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

سرپرست پلیس فتا قزوین درباره ثبت نام اینترنتی زائرین اربعین حسینی هشدار داد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.