معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت: ۶۸۷ هزار و ۸۰۴ نفر روز از آغاز طرح اسکان تاکنون در مراکز اسکان فرهنگیان مازندران پذیرش شدند.

مهدی عابدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: پذیرش مهمانان فرهنگی از ۲۸ خردادماه امسال آغاز شد و تا ۱۶ شهریور امسال نیز ادامه خواهد داشت که برابر آخرین آمار ۶۸۷ هزار و ۸۰۴ نفر روز در مازندران اسکان داده شدند.

او با اشاره به تلاش شبانه روزی آموزش و پرورش استان برای تامین امنیت، بهداشت و رفاه مسافران و گردشگران ، افزود: ۴۰ پایگاه پذیرش و ساماندهی مسافران، ۲۸۱ مدرسه و دو هزار و ۲۱۱ کلاس امسال برای ستاد اسکان تجهیز شد که براساس امکانات در سه سطح ویژه، الف و ب طبقه بندی شدند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش مازندران گفت: از ۲۸ خرداد تا پایان روز ۲۸ تیر ۶۳ هزار و ۶۸۶ خانوار، معادل ۲۲۹ هزار و ۲۶۸ نفر و ۶۸۷ هزار و ۸۰۴ نفرروز در ستاد‌های اسکان  مازندران پذیرش شدند.

عابدی افزود: رکورد بالاترین آمار پذیرش مسافران و گردشگران در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش مازندران در حال حاضر به ترتیب مربوط به ستاد اسکان آموزش و پرورش رامسر، بابلسر و ساری ناحیه یک است.
انتهای پیام/ س
 

ادامه اسکان مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار