فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مبارزه جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان از دستگیری ۱۹۸ معتاد متجاهر، توزیع کنندگان و باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد.

دستگیری ۱۹۸ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ گفت: مبارزه با سوداگران مرگ در تمام ایام در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار داشته و خادمان مردم در این نیرو با همراهی مردم، اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد. 
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان زنجان، گفت: پلیس در خصوص پاک‌سازی این مناطق به جد وارد کارشده و با توزیع کنندگانی که بخواهند جوانان این مرز و بوم را به دام اعتیاد بکشانند برخورد سختی خواهد کرد.
سردار جهانبخش با اشاره به برخورد جدی پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان بیان داشت: در سالجاری ۸۳۳ مورد طرح مبارزه با توزیع کنندگان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس زنجان با اقدمات مقابله‌ای، محور‌های مواصلاتی و سطح استان زنجان را برای قاچاقچیان ناامن کرده است افزود: این اقدامات در یک ماهه گذشته سالجاری موجب توقیف ۴۷ دستگاه خودرو موموتور سیکلت در زمینه توزیع مواد مخدر شده است.

وی پیشگیری را یک اصل مهم در زمینه کنترل وکاهش مصرف مواد مخدر دانست وبیان داشت: در همین راستا اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه بسیار خوبی در سطح استان انجام گرفته و با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی و نمایشگاه‌های تخصصی پیشگیری از اعتیاد در سطح مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد و محله‌های پر خطر و توضیح و تشریح آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر گام‌های موثری در راستای کاهش مصرف مواد مخدر شده است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه پلیس مواد مخدر با اقدامات خود سطح استان را برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر ناامن کرده است گفت: در این راستا ۳۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان در یک ماهه گذشته سالجاری در طرح مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد و مقابله با آن را نیازمند احساس مسئولیت جمعی، مشارکت اجتماعی و اقدام موثر و هدفمند در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی دانست وخاطر نشان کرد: مردم فهیم و انقلابی استان زنجان با شماره تلفن رایگان ۱۲۸ پل ارتباطی مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده و در تمام ساعات شبانه روز می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در حوزه مواد مخدر را به پلیس گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن

افزایش ۳۳ درصدی اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در استان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.