گازرسانی تمام روستا‌های خوسف تا ۱۴۰۰

فرماندار خوسف گفت: ۱۰۰ درصد روستا‌های شهرستان خوسف تا پایان سال ۹۹ از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شفیعی، فرماندار خوسف گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاورد‌ها و خدمات مسئولان به مردم است، باید قدر این فرصت‌ها را دانست و همواره به مردم خدمت رسانی کرد.

او با اشاره به اعتبارات کم شهرستان برای اجرای پروژه ها، افزود: تلاش همه مدیران علی رغم کمبود امکانات و اعتبارات زیاد بوده، لذا باید این خدمات را قدر دانست.

شفیعی با بیان اینکه تاکنون پروژه‌ای کلان و اعتبارات کلان چندانی برای شهرستان در نظر گرفته نشده است، گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۶۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان افتتاح می‌شود و ۲ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

او افزود: نگاه شهرستان بر پروژه‌ها زیرساختی متمرکز است که در سال‌های آینده سبب اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد؛ یکی از پروژه ها؛ گاز رسانی است که با تلاش پیمانکاران ۱۰۰درصد روستا‌های خوسف تا پایان سال ۹۹ از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

فرماندار خوسف گفت: پروژه‌های کشاورزی و قنوات، حوزه عشایر و راه پروژه‌هایی هستند که در یکی از روز‌های هفته دولت با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه شهرستان خوسف جدیدالتاسیس و چارچوب اصلی اداری و اعتباری آن هنوز شکل نگرفته است، بیان کرد: ۵۵ مصوبه استاندار خراسان جنوبی در سفر به این شهرستان امسال و تا پایان سال ۹۹ باید عملیاتی شود.
انتهای پیام/ب


گرامیداشت هفته دولت در خراسان جنوبی

برچسب ها: حوزه دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار