خدمات رسانی ۳۳۸ گروه جهادی در مناطق محروم خراسان شمالی

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ۳۳۸ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف و مناطق محروم خراسان شمالی خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ ابوالقاسم چمن در حاشیه بازدید از شهرک کال ایمانی شهرستان مانه و سملقان گفت: ۳۲ گروه جهادی غیر بومی از دانشگاه‌های برتر کشور در استان حضور دارند که در زمینه‌های فرهنگی، بهداشت، درمان، عمران و آموزشی مشغول خدمت به مردم هستند.

او افزود: در حال حاضر ۲۰۰ نفر از دانشجویان شامل ۱۴۰ نفر آقا و ۶۰ نفر خانم در شهرک کال ایمانی و روستا‌های اطراف مشغول ساخت ۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد هستند.

امام جمعه بجنورد هم گفت: ابتکار را در بین جوانان نخبه و دانشجویان با تلاش و همت جهادی امروز در مناطق محروم می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: جوانان ما امروز باید از ۴۰ سال تجربه‌ای که بزرگان کسب کرده اند، استفاده کرده و این تجربه را به کار گیرند.

او گفت: در برنامه‌های جهادی مشارکت مردم را نیز داشته باشید و مبادا کار‌های بزرگ، شما را از کار‌های کوچک دور کند چرا که کار‌های کوچک سهم بزرگی در سازندگی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، طرح اردو‌های جهادی را دارای معنویت و اخلاق عنوان کرد و افزود: این کار‌ها باعث رشد انسان در زندگی می‌شود.
انتهای پیام/ط


خدمات رسانی ۳۳۸ گروه جهادی در مناطق محروم خراسان شمالی

برچسب ها: اردو جهادی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.