مسوول ستاد اجرایی دبیرخانه کشوری جشنواره خوارزمی گفت: در این دوره از جشنواره ۳۵۲ دانش آموز دور اول متوسطه در ۶ محور، ۱۹۲ طرح ایده و تجربه خود را ارائه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اعرابی مسوول ستاد اجرایی دبیرخانه کشوری این دوره از جشنواره در اصفهان گفت: در این دوره از جشنواره ۳۵۲ دانش آموز دور اول متوسطه در ۶ محور، ۱۹۲ طرح ایده و تجربه خود را ارائه کردند.

علی اعرابی، پژوهش، ادبیات فارسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست ساز، زبان و بازارچه کسب و کار را محور‌های شش گانه این جشنواره عنوان کرد و افزود: ایجاد مهارت کسب و کار، کارآفرینی و ترویج کار تیمی از ویژگی‌ها و اهداف جشنواره پنجم است.

او گفت: پس از ارزیابی و داوری آثار دریافت شده، ۶۰ طرح به عنوان ایده برتر معرفی و انتخاب شد و حمایت‌ها برای تکمیل، ثبت و حتی تجاری سازی آن‌ها ادامه می‌یابد.

علی اعرابی افزود: در حاشیه این جشنواره کارگاه‌هایی آموزشی با هدف توسعه و پیشرفت دانش آموختگان این جشنواره برگزار می‌شود.

مرحله ملی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی از دیروز در اصفهان آغاز شده و تا دوم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.