مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر گفت: در چهارمین سال برپایی جشن ستارگان، از 195 دانش‌آموز برگزیده علمی پسر و دختر شاهین‌شهر تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اسماعیل‌زاده  امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده علمی شاهین‌شهر اظهار کرد: در چهارمین سال برپایی جشن ستارگان، از 195 دانش‌آموز برگزیده علمی پسر و دختر شاهین‌شهر تجلیل شد.

وی که در شروع این مراسم از 9 نفر از مادران و همسران شهدای فرهنگی شاهین‌شهر به مناسبت روز شهید قدردانی کرده بود، افزود: دانش آموزان برگزیده دیپلمه‌های برتر، برترین‌های سومین دوره جشنواره خوارزمی، جشنواره استانی پرواز و برگزیدگان آزمون سراسری پارسال از 14 دبیرستان تحت پوشش اداره آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر هستند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر قدردانی از 24 مدیر پرتلاش مدارس این شهر را از برنامه‌های جنبی این مراسم نام برد و خاطرنشان کرد: در بین تقدیر شدگان، 47 دانش‌آموزی که در آزمون سراسری دانشگاه‌های کشور بهترین رتبه‌های کشوری را کسب کرده بودند و 45 دانش‌آموزی که در جشنواره استانی پرواز ویژه ساخت هواپیماهای مدل انتخاب‌شده بودند، حضور دارند.

اسماعیل‌زاده به حضور مبارک مادران و همسران شهدا در این مراسم اشاره کرد که آرامش و امنیت کشور، مرهون رشادت‌های و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بوده است.

وی هدف از تجلیل از برگزیدگان عملی را توجه ویژه وزارت آموزش‌ و پرورش به رشد علمی دانش‌آموزان در عصر پیچیدگی و فن‌آوری‌های علمی در دنیا بیان کرد.

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر در مراسم تجلیل از ستارگان که مدیران و معاونان آموزش‌ و پرورش برخی از شهرستان‌های استان اصفهان حضور داشتند، اظهار داشت: آموزش‌ و پرورش در کنار رشد علمی، به اعتلای اخلاق‌مداری، انسان‌دوستی، رشد اجتماعی دانش‌آموزان توجه ویژه دارد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده علمی شاهین‌شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.