در مراسمی از ۲۸ آموزشیار نهضت سواد آموزی آران و بیدگل تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در مراسم تجلیل از آموزشیاران نهضت سواد آموزی این شهرستان با اشاره به رشد ۱۲ برابری جذب بی سوادان برای با سوادی در سه سال اخیر، اظهار داشت: هم اکنون تنها ۴ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزار نفری آران و بیدگل بی سواد هستند.

محمد معدندارخاطر نشان کرد: به بی سوادان شرکت کننده در کلاس های سواد آموزی در صورتی که قبول شوند و کارنامه قبولی دریافت کنند به هرکدام مبلغ  ۱۴۴ هزار تومان پاداش قبولی داده می شود .

وی در خصوص اهمیت سواد و سواد آموزی در بین عموم مردم تاکید کرد و گفت: سواد و سواد آموزی یکی از مهم ترین مقدمات رشد، توسعه و ارتقای فرهنگی هر کشور است و یکی از مهمترین ارکان رشد فرهنگ یک جامعه محسوب می شود.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل به دستاورد های مهم و ارزشمند نهضت سواد آموزی اشاره و بیان داشت: کاهش درصد بی‌سوادی در شهرستان، تحقق یافتن اهداف و آرمان‌های امام و تأکیدات مقام معظم رهبری در این راستا، ارتقاء و رشد آگاهی‌های اجتماعی، سیاسی، دینی، فرهنگی ،آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و شغلی از دستاوردهای مهم  وارزشمند این نهاد انقلابی است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از آموزشیاران نهضت سواد آموزی آران وبیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.