معاون استاندار اصفهان گفت: گزینش‌گری مانند هر امر دیگری با توجه به نیازهای جامعه و حکومت باید خود را به‌روز کند که هم‌اکنون نیز احساس به‌روز شدن با سیاست‌های مختلف در آن حس می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی شجاعی  امروز در همایش گزینشگران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با بیان اینکه هر چه که داریم از خون پاک شهادت است، اظهار کرد: ایجاد، حفظ و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی به میمنت جان‌فشانی شهدا، جانبازان و آزادگان است و اگر این جانبازی‌ها نبود مسیر انقلاب به این خوبی طی نمی‌شد.

وی با بیان این که اصفهان و مردم آن در تمام صحنه‌ها در کنار دولت و حاکمیت بوده‌اند، افزود: اصفهان همیشه در صحنه‌های انقلاب اسلامی سرآمد بوده است؛ اسلام دین اخلاق است و اگر رفتار اخلاقی پیامبر(ص) نبود جذب مردم نیز ممکن نبود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: هسته گزینش مانند دیگر شاهکارهای امام خمینی(ره) است که نشأت‌گرفته از هوش فوق‌العاده امام راحل(ره) است و اگر این نوآوری‌های حضرت امام(ره) در تأسیس بسیج، سپاه، جهاد سازندگی، نهضت سوادآموزی و هسته گزینش نبود، دستاوردی برای انقلاب رقم نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه برای حفظ آرمان‌های امام(ره) باید مدیران اثرگذار انتخاب شوند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در پیام تاریخی خود بیان می‌کنند«گزینش‌گری شغل بسیار مهمی است و لازم است بهترین افراد از لحاظ تقوا در این شغل گمارده شود، این افراد نباید تنگ‌نظر باشند بلکه باید اعتدال داشته باشند».

شجاعی در پایان با بیان اینکه بیانات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی عامل تأسیس و چراغ ادامه راه گزینش خواهد بود، عنوان داشت: گزینش‌گری نیز مانند هر امر دیگری با توجه به نیازهای جامعه و حکومت باید خود را به‌روز کند که هم‌اکنون نیز احساس به‌روز شدن با سیاست‌های مختلف در آن حس می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش گزینشگران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.