استاندار خراسان شمالی گفت: ۵۱۶ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۴۶ میلیارد تومان در بخش خصوصی و دولتی در استان در هفته دولت به بهره برداری میرسد.

افتتاح ۵۱۶ پروژه در بخش خصوصی و دولتی در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،  شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت گفت:برخی پروژه‌ها شامل ۱۳۰ پروژه در بجنورد،۵۴ پروژه شیروان،۹۴ پروژه اسفراین، ۶۳ پروژه مانه و سملقان، ۶۳ پروژه فاروج،۱۶ پروژه جاجرم،۱۰ پروژه گرمه و ۷۴ پروژه در راز و جرگلان به بهره برداری خواهد رسید.

او بااشاره به افتتاح ۴۷۵ پروژه در هفته دولت گفت: در بخش خصوصی ۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

شجاعی گفت:۹۱ پروژه در امور زیر بنایی و روستایی، ۸ پروژه فرهنگی،۳۲۸ پروژه روستایی،۹ پروژه عشایری و ۱ پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: موزه فرش، مرکز قلب بجنورد و بیمارستان ۶۴ تختخوابی جاجرم هم از پروژه‌هایی است ک بعد از هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

او علت اصلی ایجاد حاشیه‌نشینی را کوتاهی مدیران در انجام وظایف محوله عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از ایجاد پدیده حاشیه‌نشینی و افزایش آن باید به رونق تولید و اشتغال روستا‌ها توجه کنیم و تاکنون هم اگر این پدیده در شهر بجنورد افزایش پیدا کرده دلیل آن کوتاهی مدیران در انجام وظایف محوله بوده که کار به اینجا کشیده شده است.

انتهای پیام/ط

پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.