معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: یادمان آن بیست و سه نفر در کرمان اجرا می‌شود ، طرح اولیه آن آماده و در شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  بصیری ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه طرح یادمان آن بیست و سه نفر با همت شهرداری کرمان و با تلاش شهریار رضایی طراحی و اجرا می‌شود گفت: اجرای این یادمان باید به‌گونه‌ای باشد که گسترش شهر مشکلی برای این یادمان به وجود نیاورد.

او با اشاره به اینکه دفاع مقدس اتفاق بزرگی در تاریخ ما بود و نماد ایثارگری مردم ایران است گفت: بیان آثار و برکات این ایثارگری به یک هفته معطوف نمی‌شود و همچنان شاهد ایثارگری و مقاومت مردم در تمام عرصه‌های انقلاب هستیم.

بصیری با بیان اینکه امروز به پشتوانه آن جهاد عظیم شاهد اقتدار نظام اسلامی هستیم و بزرگداشت دفاع مقدس در این هفته بسیار اهمیت دارد افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس به‌عنوان یک نماد باید شکوهمند برگزار شود، زیرا انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ دفاع مقدس بیمه می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه برگزاری بزرگداشت این هفته وظیفه تمام دستگاه‌های استان است تا دفاع مقدس را برای نسل جوان جامعه تبیین کنند گفت: نیازامروز نسل جوان ما الگوی مناسب است که باید به بهترین شیوه به آن‌ها معرفی شود و شهدا و ایثارگران بهترین الگو برای جوانان هستند.

او با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و شروع به کار مدارس و دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها و مدارس باید از ظرفیت دفاع مقدس برای آموزه‌های اخلاقی و رفتاری در بین دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید گام چهل ساله دوم را هم به خوبی پیش ببریم افزود: استان کرمان در دوران دفاع مقدس یک استان شاخص بوده و مردانی همچون سردار سلیمانی که نقش مهمی به‌عنوان یک فرمانده در دوران دفاع مقدس و امروز به‌عنوان یک شهید زنده و در این دوران نیز دارد، ولی متاسفانه هنوز نقش کرمان در دوران دفاع مقدس به‌خوبی معرفی نشده است.

انتهای پیام/ی

استان کرمان در دوران دفاع مقدس یک استان شاخص بوده است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار