مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در سینما انقلاب اردبیل از امروز کار خود را آغاز کرد.

میر دولت موسوی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بعدازظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از اکران ۱۰ فیلم از هنرمندان داخلی و خارجی در اردبیل خبر داد و گفت: سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان از ۳۱ مرداد ماه لغایت ۴ شهریور ماه و با اکران ۱۰ فیلم با نمایش "داستان‌های باغ جادویی" در سینما انقلاب اردبیل آغاز به کار کرد.

او اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان را در ارتقای سطح دانش فیلم سازان استان اردبیل بسیار موثر دانست و بیان کرد: اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در سینما انقلاب اردبیل در ارتقای سطح دانش فیلم سازان استان اردبیل نقش بسیار موثر و تاثیرگذاری ایفا می‌کند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های این جشنواره در اردبیل تا ۴ شهریور ماه ادامه می‌یابد اظهار کرد: اکران فیلم‌های این جشنواره در اردبیل علاوه‌بر افزایش دانش فیلم سازان آثار برتر حوزه کودک و نوجوان را نیز معرفی می‌کند و هنرمندان جوان استان اردبیل به تجربیات و دانش‌های جدیدی دست می‌یابند.

انتهای پیام/ح

اکران ۱۰ فیلم از هنرمندان داخلی و خارجی در اردبیل

برچسب ها: جشنواره ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.