فیلم کوتاه داستانی "سی میلیون تومان" اثر هنرمند اردبیلی رضا جمالی به نخستین جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هیأت هفت نفره داوران در مجموع ۳۶ فیلم مستند، ٢٤ فیلم داستانی، ٥ فیلم صد ثانیه‌ای و ٦ فیلم در بخش پویا نمایی را برای اکران در نخستین جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر انتخاب کردند و فیلم کوتاه داستانی سی میلیون تومان به نویسندگی و کارگردانی رضا جمالی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان اردبیل نیز در بین این آثار قرار دارد.

این فیلم کوتاه با مضمون اجتماعی و مذهبی، روایتی از تغییر مسیر زندگی یک مرد روستانشین دارد که این تغییر باعث تزکیه نفس و اعتلای زندگی او می‌شود.

بر اساس این گزارش علاوه بر فیلم کوتاه سی میلیون تومان، هیأت انتخاب از برگزیده شدن فیلم‌های "پل" و "صدای سارا" به کارگردانی رضا جمالی، "درخت آرزو" به کارگردانی مهدی شاداب و مریم صبوری و فیلم "رحیل" به کارگردانی حمید عزیزی از استان اردبیل برای اکران در بخش نهایی جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر خبر داد.

جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از چهاردهم تا هفدهم تیر ماه به مدت چهار روز در شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

معرفی ظرفیت‌های روستا در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی، نقش و جایگاه روستاییان و عشایر در تولید سرانه کشور، تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار مناطق روستایی و عشایری کشور و معرفی، بازشناسی، ارزیابی و بازآفرینی مواریث فرهنگی روستاییان و عشایر کشور از اهداف برگزاری این جشنواره می‌باشد.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر در بجنورد

 

برچسب ها: فیلم کوتاه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.