شهردار یزد گفت: عملیات اجرای پروژه خط انتقال پساب از مخزن پل الغدیر تا اکو پارک با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد گفت: طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری یزد، عملیات اجرای پروژه خط انتقال پساب از مخزن پل الغدیر تا اکو پارک آغاز گردید.

عزیزی افزود: به منظور عملیاتی شدن این پروژه که بطول مسیر ۶۷۰۰ متر می‌باشد لوله گذاری با استفاده از لوله پلی اتیلن ۳۱۵ ده اتمسفر و با ظرفیت انتقالی ۱۰۰-۸۵ لیتر در ثانیه، اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال بابت اجرا و مبلغ ۱۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بابت خرید لوازم و اتصالات تخصیص یافته است.

شهردار یزد افزود: طی جلسات متعددی که از سال ۹۴ آغاز و با تهیه نقشه‌های اجرایی و انتخاب بهترین مسیر انتقال با مقایسه مسیر‌های احتمالی، برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکار مربوط و عملیات اجرای خط انتقال پساب آغاز شد.

او اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تامین آب فضای سبز اکوپارک، حذف شش عدد کنتور آب شرب فضای سبز بلوار فقیه خراسانی و نیز تامین آب فضای سبز بلوار نصر را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ غ

عملیات اجرایی پروژه خط انتقال پساب از مخزن مجاور پل الغدیر تا اکو پارک آغاز شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار