رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت : هیاتی برای هماهنگی استقرار موکب ها در عراق روز چهارشنبه از طریق مرز خسروی عازم این کشور شد.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت : ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان مسئول کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه زائران از مدت ها قبل پیگیر بودیم تا ترتیب موکبها را به سمت مرز خسروی هدایت کنیم.

او گفت : توافق های خوبی با کشور عراق انجام شده و به زودی شاهد بازگشایی مرز خسروی به روی زائران خواهیم بود و این مرز بین المللی بعد از مدت ها میزبان دلدادگان کربلای حسینی خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه، هدف از این سفر را رایزنی با طرف عراقی عنوان کرد و گفت: هماهنگی های لازم با مسئولان دیاله را انجام می دهیم تا همکاری و وحدت را بین موکب های ایرانی و عراقی داشته باشیم و بتوانیم خدمات بهتری را به زائران دهیم.

صحرایی افزود: ظرفیت خوبی در استان دیاله برای استقرار موکب ها داریم و تلاش می کنیم با هدایت آن ها به سمت مرز منذریه به نحو مطلوبتری به زائران عتبات عالیات خدمت کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

ستاد بازسازی عتبات عالیات مسئول کمیته مشارکت های مردمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.