رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما، نماینده، ولی فقیه در استان خبر داد.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : نماز عید سعید قربان امروز ساعت ۸ صبح و به امامت آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

او محل اقامه نماز جماعت عید سعید قربان در شهر کرمانشاه را مسجد جامع این شهر اعلام کرد.

او گفت: درب مسجد جامع زودتر از زمان مقرر به روی مومنان کرمانشاهی گشود شد تا پس از مراسم دعاخوانی، مومنان آماده اقامه نماز عید قربان باشند .

آیت الله علما در خطبه‌های نماز عید قربان کرمانشاه افزود: خداوندتبارک و تعالی برای همه انسان‌ها یک نسخه عمومی تجویز کرده که با استفاده از این نسخه روح و جان آدمی آرام می‌شود و این نسخه همان ذکر، بندگی و اطاعت خداوند به هر شیوه‌ای است.

آیت‌الله علما گفت: آرامش انسان‌ها در ذکر و یاد خداست، لذا همه عبادت‌های انسان از جمله آن‌ها مناسک حج برگشت به ذکر خدا است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ذکر و یاد خدا و اطاعت و بندگی باریتعالی هیچ منافاتی با زندگی روزمره انسان‌ها ندارد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نماز عید سعید قربان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.