رئیس‌جمهور آمریکا در حالی از سخت‌کوشی دختر و دامادش تعریف و تمجید کرده است که آن‌ها هم‌اکنون در سفر به سر می‌برند.

تعریف و تمجید ترامپ از ایوانکا و کوشنربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته به تعریف و تمجید از ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، دختر و دامادش، پرداخت و مدعی شد هیچ کس به سخت‌کوشی این دو نفر نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: دو انسان باور نکردنی. من باور نمی‌کنم آن‌ها اکنون در حال کار کردن نیستند (تعداد اندکی سخت‌تر از آن‌ها کار می‌کنند).

ترامپ در حالی از سخت‌کوشی دختر و دامادش تعریف و تمجید می‌کند که این دو به همراه فرزندانشان در سفر به سر می‌برند. توئیت‌های ترامپ در تمجید از ایوانکا و کوشنر پس از توئیت‌هایی از او منتشر شد که در آن‌ها از حامیان و متحدانش تشکر کرد.

ایوانکا و همسرش در حالی به عنوان مشاوران کاخ سفید مشغول به فعالیت هستند که برخی منتقدان می‌گویند این اقدام محدودیت‌های فدرال در خصوص بکارگیری خویشاوندان را دور می‌زند. چندی پیش یک نماینده دموکرات آمریکا اعلام کرد به دنبال پیگیری لایحه قانونی است که بر اساس آن ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر، دختر و داماد دونالد ترامپ به اتهام نقض قوانین ضد خویشاوند سالاری روزانه هزار دلار جریمه خواهند شد.

ترامپ در جایی از ایوانکا به عنوان یک دیپلمات ذاتی یاد و دخترش را فوق العاده توصیف کرد. رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در واکنش به اعتراضات اخیر در خصوص حضور پرحاشیه دخترش در نشست سران گروه ۲۰ که در اوساکای ژاپن در روز‌های ۲۸ و ۲۹ ماه ژوئن برگزار شد، ضمن تمجید از توانایی‌های دیپلماتیک ایوانکا، مدعی شد همه سران کشور‌های خارجی که در آنجا حضور داشتند از او خوششان آمده بود! این در حالی بود که تعاملات خارج از عرف سیاسی او با سران گروه ۲۰ در شبکه‌های اجتماعی بازخورد مثبتی نداشت و مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار