به مناسبت عید غدیر توزیع بیش از ۲۰۰ دیگ نذری غدیر بین مردم اراک وشازند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، هراتی مسئول برگزاری همایش اطعام غدیر اراک گفت: بیش از ۲۰۰ دیگ نذری برای همایش غدیر در نظرگرفته شد که بین نیازمندان، خانواده سادات، ایتام و خیریه‌های مستقر در شهرستان‌های اراک و شازند توزیع شد.

هراتی افزود: در این کار نیک اندیشانه نذورات مردم اراک جمع آوری شده و با همت ۳ موکب و ۳ هیات از مساجد شهر از روز قبل از عید کارطبخ غذای نذری در بوستان ملت اراک آغاز شد و بیش از ۲۰۰ دیگ نذری برای این همایش در نظرگرفته شد که بین نیازمندان، خانواده سادات، ایتام و خیریه‌های مستقر در شهرستان‌های اراک و شازند توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه از یک ماه پیش رایزنی‌ها و برنامه ریزی‌های برای برگزاری این مراسم انجام شد اضافه کرد: ۳۲ مسجد در مناطق حاشیه‌ای شهر اراک هم برای توزیع غذای نذری در نظر گرفته شد

مسئول برگزاری همایش اطعام غدیر اراک با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ خادم اهل بیت در پخت و توزیع اطعام غدیر حضور داشتند ادامه داد: شب عید غدیر هم ۱۰ هزار غذای نذری دیگر در مصلی بیت المقدس اراک توزیع شد.

او بیان کرد: همچنین سفره‌ی غدیر در روز عید در شهر اراک گسترانیده شد و به مناسبت عید امامت و ولایت ۴۵ هزار غذای نذری طبخ و بین مردم توزیع شد.

توزیع بیش از ۲۰۰ دیگ نذری غدیر بین مردم اراک و شازند


انتهای پیام / ج

توزیع بیش از ۲۰۰ دیگ نذری غدیر بین مردم اراک وشازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.