مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از تبدیل وضعیت ۴۰۰ نفر از پرسنل این شرکت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: حدود ۴۰۰ نفر از پرسنل این شرکت که هیچگونه قرارداد مستقیمی با پالایشگاه نداشته و در واقع نیرو‌های پیمانکاری قلمداد می‌شدند به صورت مستقیم با خود شرکت قرارداد بستند و در واقع از نیروی پیمانکاری به پرسنل قراردادی مستقیم تبدیل وضعیت شدند.

او گفت: صدور همسر کارت و شارژ ماهیانه سه میلیون ریال این کارت بانکی که به نام همسران پرسنل شاغل در این شرکت است، اقدامی است که در راستای  کمک به هزینه های خانوار برای کارکنان این شرکت در نظر گرفته شده است.

امامی نیا  با بیان اینکه  در مدت سه سال هیچگونه تعدیل نیرویی در شرکت صورت نگرفته است گفت:  در این مدت حدود ۷۰ نفر نیروی جوان و جویای کار نیز به این شرکت افزوده شد و این درحالی بودکه برخی منتقدین تصور می‌کردند که با روی کارآمدن بخش خصوصی در این شرکت، تعدیل نیرو به شکلی گسترده صورت می‌گیرد.

امامی نیا با اشاره به خروج پالایشگاه کرمانشاه از لیست شرکت‌های ماده ۱۴۱ قانون تجارت (شرکت‌های زیانده) گفت: از آنجایی که مدیریت بخش خصوصی شرکت پالایش نفت کرمانشاه اصلی‌ترین هدف خود را بر مبنای توسعه این شرکت قرار داده لذا برنامه‌های بسیار مدونی در همین راستا دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش ظرفیت تولید، راه اندازی برج وکیوم، اجرای طرح بنزن زدایی از هگزان، بازیافت لجن‌های نفتی و تولید انواع فرآورده‌های نفتی ویژه  اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: حفاظت از محیط زیست و صنعت سبز بودن یکی از تاکیدات و اولویت‌های اصلی  شرکت پالایش نفت کرمانشاه است.

او ادامه داد:  تمام تلاش این مجموعه  توسعه همه جانبه  این شرکت در عرصه صنعت ملی نفت ایران است.

انتهای  پیام/ز



اجرای طرح بنزن زدایی از هگزان 

برچسب ها: اشتغال ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
بیت المال رو با کمتر از نصف قیمت به یک بهدکار بانکی فروختن. همش باند بازی
نه اهلیت و نه هیچ و راحت دارن همه چیز رو سر هم میکنن