مسئول هیئت تیراندازی استان ایلام گفت:پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان دو ورزشکارشایسته ایلامی به مسابقات جام جهانی تیراندازی برزیل اعزام می شوند.

توزیع سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در مسابقات جهانی

کبری غیاثی مسئول هیئت تیراندازی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: این مسابقات در رشته تفنگ و تپانچه آخرین مرحله توزیع سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جام جهانی است که با حضور ۵۱۸ ورزشکار از ۶۶ کشور جهان از ۴ تا ۱۲ شهریور ماه در شهر ریو برزیل برگزار می‌شود.

غیاثی ادامه داد:پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان دو ورزشکارشایسته ایلامی در رشته تفنگ به این مسابقات اعزام شدند و متاسفانه سومین نماینده استان ایلام جواد فروغی که رنکینگ تپانچه ج. ا. ا ایران در کارنامه خود دارند بنا به گفته‌ی مسئولین فدراسیون تیراندازی کشور بخاطر اعتبار مالی از تیم حذف و اعزام نشد هرچند پیش بینی کسب سهمیه برای این ورزشکار در حد بالاتری بود.

او اضافه کرد: تیم ملی کشورمان با ترکیب الهه احمدی، مه‌لقا جام‌بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده و مهیار صداقت در رشته تفنگ و گلنوش سبقت‌اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در رشته تپانچه حضور خواهند داشت.

غیاثی ادامه داد:هیئت تیراندازی استان ایلام برای این عزیزان آرزوی موفقیت وسلامتی و از مردم خوب استان درخواست دعای خیر برای نمایندگان شایسته ایلام برای کسب سهمیه را دارد.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات جام جهانی تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.