ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم با حضور خادمیاران سلامت

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: بیش از ۳۰۰۰ نفر از خانواده‌های محروم استان توسط خادمیاران سلامت رضوی رایگان ویزیت درمانی شدند.

ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم با حضور خادمیاران سلامت به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان  مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به منظور خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان طرح «دستان مهربانی» را به منظور ویزیت رایگان محرومان در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر از مدت‌ها پیش آغاز کرده استدر این طرح پزشکان خادمیار با حضور در مساجد و حسینیه‌های مناطق مورد هدف به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.

امامیان از هفدهمین اردوی جهادی خادمیاران کانون سلامت در روستا‌های محروم کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: پزشکان و خادمیاران در هفدهمین اردوی سلامت سال جاری با حضور در روستا‌های اطراف شهرستان سنقر به ۳۴۰ نفر خدمت‌رسانی کردند و آمار خدمات ارائه شده کانون سلامت رضوی در سال جاری به بیش از ۳۰۰۰ نفر می‌رسد.

او افزود: کانون سلامت در سال جاری به بیش از ۳۰۰۰ نفر در قالب ۱۷ اردوی جهادی تحت عنوان طرح دست‌های مهربانی خدمت‌رسانی کرده است.

انتهای  پیام/ز


حضور خادمیاران سلامت در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.