ویزیت رایگان مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به همت بسیج جامعه پزشکان استان اکیپ پزشکی متشکل از متخصصان و کادردرمانی هفته ای یک مرتبه با حضور در محل مسکن مهر سجادیه به ویزیت رایگان مددجویان می پردازند.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به همت بسیج جامعه پزشکان استان اکیپ پزشکی متشکل از متخصصان و کادردرمانی هفته ای یک مرتبه با حضور در محل مسکن مهر سجادیه به ویزیت رایگان مددجویان می پردازند.

وی هدف از انجام این کار را رسیدگی به وضعیت درمانی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش آنها عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی در محل زندگی مددجویان از اهداف این سازمان به شمار می رود، گفت: در این راستا خدمات رایگان روانشناسی و مشاوره نیز به جامعه هدف به صورت رایگان ارائه می‌گردد.

 وی با اشاره به برگزاری کارگاه تربیت مربی طرح پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان(پازک) جهت 21 نفر از پرسنل موسسات تحت نظارت سازمان  گفت:  طرح پازک یا پیشگیری از اعتیاد در زنان و کودکان در معرض اعتیاد در 31 محله حاشیه کرمانشاه و شهرستان تابعه استان شامل شهرستانهای کنگاور، سرپل ذهاب، صحنه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی، هرسین و روانسر اجرایی می شود.

انتهای  پیام/ز

 

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.