وزیر بهداشت گفت: خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی به صورت رایگان در مناطق زلزله‌زده غرب استان کرمانشاه ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان صحرایی برپا شده در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی با اشاره به خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی خیریه نورآوران سلامت گفت: این مجموعه با هدف ویزیت رایگان چشم و دندان مردم مناطق زلزله زده در مناطق ثلاث باباجانی ، بیمارستان صحرایی برپا کرده است.

وی گفت: این مجموعه خیریه چهار ماه در شهرستان سرپل ذهاب مستقر بود و اکنون نیز در شهرستان ثلاث باباجانی حضور دارد و نوبت بنده بود که در این کار خیر، مشارکت داشته باشم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: خدمات این مجموعه خیریه شامل ویزیت چشم، تجویز عینک و اعمال جراحی چشم پزشکی و به ویژه آب مروارید و خدمات دندانپزشکی (با اولویت دانش آموزان مقطع ابتدایی) است که به صورت رایگان به مردم مناطق محروم و مرزی ارائه می شود.

بازدید از مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و پیگیری ساخت، بازسازی و نوسازی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت و حضور در کاروان خیریه نورآوران سلامت و انجام چند عمل جراحی در ثلاث باباجانی از جمله برنامه های وزیر بهداشت در سفر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/د

 

بازدید از مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و پیگیری بازسازی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.