معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر ظرفیت های بیشمار ورزش برای ایجاد نشاط اجتماعی تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت های بیشمار ورزش برای ایجاد نشاط اجتماعی گفت: همه دستگاه ها باید از ظرفیت های خود، برای برگزاری هرچه با شکوه تر گرامی داشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی استفاده کنند.

احمدی با اشاره به ظرفیت های بالای ورزش در حوزه های نشاط اجتماعی و سلامت از طرح های دست اجرای استان کرمانشاه در این حوزه استقبال کرد و گفت:تلاش میکنیم با ایجاد هم افزایی و مشارکت فدراسیون های مرتبط در راستای اجرای برنامه های المپیاد محلات و جشنواره اقوام در استان کرمانشاه بصورت جدی مشارکت و حمایت کنیم.

وی افزود:همه حوزه ها باید سهم و نقش خود را برای تبلور ارزش های این رویداد مهم به بهترین نحو ایفا کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه به آغاز برنامه های حوزه ورزش و جوانان در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت:این برنامه های در هفته تربیت بدنی وتا پایان سال ادامه خواهند یافت.

احمدی همچنین با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران اعزامی کشور و استان کرمانشاه به جاکارتا موفقیت های اخیر را به جامعه ورزش کشور و مسئولین و خانواده ورزش و جوانان استان کرمانشاه تبریک گفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

آغاز برنامه های حوزه ورزش و جوانان در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.