رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد از آغاز ثبت نام دوره فیلم سازی انجمن سینمای جوانان مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: ثبت نام دوره آموزشی فیلم سازی کوتاه‌مدت (هفت ماهه) با هدف شناسایی جوانان مستعد و خلاق در این زمینه آغاز شد.

او افزود: در این دوره حرفه‌های کارگردانی، فیلمبرداری و فیلمنامه نویسی به صورت تئوری و عملی و با روش‌های روز آموزشی همراه با تجهیزات و مشاوره رایگان آموزش داده می‌شود.

بایزیدی گفت: علاقمندان تا ۱۷ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به انجمن سینمای جوان مهاباد واقع درخیابان امام خمینی، مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برای ثبت نام اقدام کنند.

او، با بیان اینکه برای این دوره شرایط سنی خاصی در نظر گرفته نشده است، اضافه کرد: آزمون ورودی به دوره آموزشی جمعه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۰ در همین مرکز برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد با اشاره به اینکه این دوره‌ها با حضور اساتید برجسته تدریس می‌شود، افزود: به شرکت کنندگان موفق، از سوی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود.

بایزیدی ادامه داد: این انجمن سال گذشته ۱۱ کارگاه تخصصی عکس، یک کارگاه آموزش عکاسی، چهار نمایشگاه عکس انفرادی ومشارکتی و دو اردوی عکاسی برگزار کرد و هنرجویان این انجمن در نه مورد جشنواره‌ها و کارگاه‌های تخصصی در کشور شرکت کردند.

انتهای پیام/ج

برگزاری دوره حرفه‌های کارگردانی، فیلمبرداری و فیلمنامه نویسی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.