ملی پوش تکواندو: هدفم کسب طلای المپیک است

میرهاشم حسینی گفت: تمام توانم را به کار می‌گیرم که پس از سهمیه المپیک، مدال طلای این مسابقات را به دست آورم.

قبلا شکست خوردم، قبلا مدال گرفتم و حالا از سکو پایین آمدمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میر هاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات گرندپری رم موفق شد «دای هون لی» تکواندوکار مطرح کره‌ای که با اقتدار کامل در جایگاه نخست وزن دوم المپیکی قرار دارد را شکست دهد. لی، از رده نوجوانان تا بزرگسالان با تکواندوکاران ایرانی مطرحی مانند علیرضا نصر آزادانی و بهنام اسبقی روبه رو شد و هر بار تکواندوکاران کشورمان را ناکام گذاشت تا شکست دادن او برای هوگوپوشان کشورمان تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شود.  

اما همانطور که پیش از این مربیان تیم ملی کشورمان از توانایی تکواندوکاران وزن ۲ تیم ملی برای شکست دادن تکواندوکار شکست ناپذیر کره‌ای خبر داده بودند، میرهاشم حسینی هوگوپوش جوان و متواضع تیم ملی تکواندو کشورمان به این طلسم ۱۰ ساله پایان داد.


بیشتر بخوانید:   وقتی انگلیس عقده هایش را در شیاپ چانگ خالی کرد/ عزم پولادی پولادگر برای مبارزه با سیاسی بازی در ورزش


میر هاشم که به همراه سایر ملی پوشان در اردوی آماده سازی تیم ملی در خانه تکواندو حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طبیعتا وقتی از گرندپری رم برگشتیم بدنمان افت کرده بود. ۲ هفته‌ ای می‌شود که اردوی آماده سازی مان را شروع کردیم و در حال حاضر تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا بیشترین امتیاز را از  مسابقات باقی مانده کسب کنیم و جواز حضور در المپیک را به دست بیاوریم.

حسینی در ادامه گفت: این که در مسابقات پیش رو چه نتیجه‌ای بگیرم یا این که می‌توانم سهمیه المپیک را کسب کنم یا نه را اصلا نمی‌شود پیش بینی کرد، اما تمام توانم را در مسابقات و حتی تمرینات به کار می‌گیرم و در این فکر هستم که اگر سهمیه المپیک را گرفتم با مدال طلای المپیک به کشورم برگردم و مدالم را تقدیم مردم کشورم کنم.


بیشتر بخوانید: حسینی: فکر کردن به افتخارات گذشته انسان را مغرور و بی انگیزه می‌کند


وی بیان کرد: تکواندو ورزش لحظه‌ها است و اصلا نمی‌توان هیچ قولی داد، اما شک نکنید همانطور که از مسابقات قبلی دست خالی برنگشتم، صد در صد در مسابقات پیش رو هم طوری عمل می‌کنم که دست خالی برنگردم و نتیجه طوری باشد که از خودم رضایت داشته باشم و بدانم تمام تلاشم را کردم.

میرهاشم در ادامه گفت: به مسابقات و افتخارات قبلی فکر نمی‌کنم. قبلا شکست خوردم، قبلا مدال کسب کردم و پس از آن از سکو پایین آمدم. تمامی آن مسابقات برای من تمام شده است. چالش‌های جدیدی پیش روی من است  و تلاش می‌کنم از این چالش‌ها سربلند خارج شوم.


بیشتر بخوانید: گلایه‌های ملی پوش تکواندو از هوگو و کلاه‌های لیگ برتر


تکواندوکار ملی پوش کشورمان درباره مشکلات مالی اعضای تیم ملی و میزان دریافتی بازیکنان، تصریح کرد: شرایط مالی خوبی نداریم. حدود ۲ هفته پیش وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک سر تمرین ما آمدند و قول‌هایی هم دادند که امیدوارم عملی شود.


انتهای پیام/

ملی پوش تکواندو از شرایط خود می گوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار