حسینی: فکر کردن به افتخارات گذشته انسان را مغرور و بی انگیزه می‌کند

تکوادو کار تیم ملی گفت: ذهنیتم این است که منچستر نخستین رویداد بین المللی است که در آن شرکت می‌کنم و پیش از آن هیچ مدالی نگرفتم.

میر هاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات جهانی منچستر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ۳ ماه گذشته تمرینات خیلی پرفشاری انجام دادیم که واقعا اشکمان را درآورد. در حال حاضر تمرینات سرعتی را پشت سر می‌گذاریم تا انشاالله بهترین نتیجه را در منچستر بگیریم.

حسینی با تاکید بر این که در حال حاضر به کسب سهمیه المپیک توکیو فکر نمی‌کند، بیان کرد: در حال حاضر به المپیک فکر نمی‌کنم، چون باید پله پله بالا رفت. اولویت‌های من نیز اول مسابقات جهانی و بعد از آن گرند پری است؛ و انشالله اگر قسمت بود راهی المپیک می‌شویم، اما الان تمام فکر و ذکرم مسابقات جهانی است و هدفم کسب طلای این بازی‌ها است.

تکواندوکار جوان تیم ملی کشورمان درباره مدال نقره‌ای که در مسابقات جهانی کره کسب کرد گفت: دور قبلی مسابقات را فراموش کردم و حتی ذره‌ای به مدال‌هایی که قبلا گرفتم فکر نمی‌کنم. ذهنیتم از مسابقات جهانی این است که انگار تا پیش از این، در هیچ رویداد جهانی دیگری شرکت نکردم و مدالی هم نگرفتم، زیرا فکر کردن به این مسائل تمرکز را به هم می‌زند و آدم را مغرور می‌کند.

وی در پایان افزود: مسابقات جهانی و حتی بازی‌های المپیک تفاوتی با تورنمنت‌های دیگر ندارند، حریفان و زمین بازی همان است و فقط اسم این مسابقات، آن‌ها را بزرگ‌تر کرده است. من هم توقع زیادی از خودم برای این مسابقات ندارم و فقط می‌خواهم نتیجه زحمات چند ماه اخیرم را در منچستر بگیرم.


بیشتر بخوانید:

برخورداری: فقط طلای مسابقات جهانی تکواندو من را راضی می‌کند

عسگری: جواب اعتمادم به بازیکنان جوان را در منچستر خواهم گرفت/ با تکرار نتایج دور قبل، نمی‌توانیم روی سکوی جهانی برویم

آخرین تمرینات هوگوپوشان پیش از اعزام به منچستر


انتهای پیام/

اظهارات تکواندو کار تیم ملی ایران در رابطه با رقابت های منچستر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار