ملی پوش تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: در مسابقات جهانی منچستر به شکلی مبارزه می‌کنم که بعد‌ها خسرت چیزی را نخورم.

مهران برخورداری ملی پوش ۱۸ ساله تیم تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: آخرین تمرین را پیش از اعزام به مسابقات جهانی پشت سر می‌گذاریم. با تمام توان تلاش می‌کنیم تا این مراحل را مانند دوره‌های قبلی به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. با کمک کادرفنی روز به روز به نقطه اوجمان نزدیک‌تر می‌شویم.

برخورداری: فقط طلای مسابقات جهانی تکواندو من را راضی می‌کند

برخورداری در پاسخ به این سوال که تکواندوکاران جوان کشورمان در اولین حضور خود در مسابقات جهانی تا چه حد می‌توانند موفق باشند گفت: نمونه‌های زیادی داریم از تکواندوکاران جوان و کم تجربه‌ای که در اولین حضورشان در میادین جهانی، بهترین نتایج را گرفتند. ما هم در کشورمان چنین الگو‌هایی داریم و سعی کردیم تا با استفاده از تجربیات آن ها، خودمان را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

او درباره انتظاراتی که از خودش در مسابقات جهانی دارد گفت: فقط طلای مسابقات جهانی من را راضی می‌کند و به کمتر از آن قانع نیستم. می‌خواهم در منچستر طوری مبارزه کنم که وقتی برگشتم حسرت چیزی را نخورم و حتی اگر نتوانستم طلا بگیرم تمام توان و پتانسیلی که دارم را به نمایش بگذارم.

جوان‌ترین عضو تیم ملی تکواندو در واکنش به اهمیتی که مسابقات منچستر در راه کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: بدون شک آرزو و هدف نهایی هر بازیکنی حضور در المپیک و کسب مدال این مسابقات است. من و سار بازیکنان هم از این قاعده مستثنی نیستیم. مسابقات منچستر بخشی از مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و طلای آن ۱۲۰ امتیاز دارد که در راه کسب سهمیه خیلی کمک کننده خواهد بود. امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلای منچستر سهمیه المپیک را هم بگیرم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار