هواشناسی بوشهر برای امروز و فردا آرامش دریا و افزایش شرجی پیش بینی کرده است.

آب و هوای بوشهر/ احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جویبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا به سبب وزش جریان‌های به نسبت ملایم که بیشتر با جهت جنوبی هستند، شرجی هوا به ویژه در مناطق ساحلی افزایش می‌یابد و دریا نیز در این مدت آرام خواهد بود.

هادی سالاری افزود: همچنین امروز در ساعاتی از بعد از ظهر و شب در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات نیمه جنوبی، احتمال ناپایداری‌های موقت جوی به صورت افزایش ابر گاهی همراه با رگبار خفیف باران و رعد و برق وجود دارد.

او،  آسمان استان را تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی کرد که در ساعاتی از عصر امروز و امشب در برخی نقاط به ویژه مناطق نیمه جنوبی استان همراه با افزایش ابر در ارتفاعات و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی متغیر بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در هنگام وقوع ناپایداری جوی گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری گفت: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: فردا در بندر بوشهر جزر اول ۰۴:۳۱ بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۰:۴۳، جزر دوم دریا ساعت ۱۷:۲۱ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۴۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.