هواشناسی بوشهر از احتمال ناپایداری‌های موقت جوی به صورت همرفتی و محلی همراه با رگبار خفیف باران و رعد و برق خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا اواخر هفته به سبب وزش جریانات به نست ملایم، رطوبت هوا به ویژه در مناطق ساحلی افزایش یابد و دریا نیز در  این مدت بیشتر آرام خواهد بود.

زهرا راستگو افزود: آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و فردا در برخی نقاط ساحلی مه رقیق صبحگاهی وجود خواهد داشت.

او ادامه داد: امروز در ساعاتی از بعد از ظهر و شب در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات نیمه جنوبی، احتمال ناپایداری‌های موقت جوی به صورت همرفتی و محلی همراه با رگبار خفیف باران و رعد و برق وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی متغیر بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود که در هنگام وقوع ناپایداری جوی گاهی به ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

راستگو، ارتفاع موج دریا را نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر عنوان کرد و گفت:  فردا در بندر بوشهر جزراول ۰۳:۵۳ بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۰:۱۳، جزر دوم دریا ساعت ۱۷:۰۰ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۱۷ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.