معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازسازی صنایع آسیب دیده از سیل اخیر در ۶ استان کشور با ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

بازسازی صنایع آسیب دیده از سیل با اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد ریالبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک در جمع خبرنگاران گفت: به منظور بازسازی صنایع آسیب دیده از سیل فروردین ماه سال جاری در ۶ استان کشور، اعتباری به میزان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

او در ادامه بیان داشت: در بخش دوم‌ کمک به صنایع خسارت دیده از سیل فروردین ماه در کشور تصمیم داریم که اعتبار بالاتری را برای بازسازی زیرساخت‌های واحد‌های صنعتی تامین کنیم.

صالحی نیا در ادامه به حمایت وزارت صنعت از سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی اشاره و تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سرمایه در گردش برای واحد‌های صنعتی در کشور اختصاص یافته است.

این مقام مسئول کمک به سرمایه در گردش صنایع با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و منابع بانک‌ها را از اهداف این وزارتخانه عنوان کرد و اذعان داشت: این تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط پرداخت می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در استان‌هایی که دستگاه‌های اجرایی و مسئولان از صنایع واحد‌های تولیدی خود حمایت می‌کنند واحد‌های صنعتی در این استان‌ها مشکلات کمتری دارند و تولید در این مناطق رونق دارد به همین دلیل از مسئولان در استان‌ها تقاضا دارم که نگاه آن‌ها به واحد‌های تولیدی همراه با رونق بخشی و توسعه باشد.

محسن صالحی نیا وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز یکشنبه ۲ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی شماره یک و ۲ اندیمشک افتتاح و کلنگ زنی کرد.

بازدید از واحد تولیدی شرکت مادر تخصصی گلوکزان کرخه در دست احداث در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک از دیگر برنامه‌های سفر معاون صمت بود.

همچنین یک پروژه عمرانی را در شهرک صنعتی دزفول افتتاح و عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی دیگر در این شهرک آغاز کرد.

انتهای پیام/گ

تامین اعتبار برای جبران خسارت سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار